Szeretettel köszöntelek a Lakodalom Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz Máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lakodalom Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Lakodalom Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz Máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lakodalom Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Lakodalom Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz Máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lakodalom Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Lakodalom Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz Máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Lakodalom Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Guba István indította 15 éve
Ide írjátok, ha valakivel , valamivel nem voltatok megelégedve!
Hozzászólások eddig: 3
[Törölt felhasználó] üzente 15 éve
Kedves István!
Köszönöm az együttérzésed!
Hivatalos szerződést nem írtunk. Amennyiben megtesszük, bizonyos kellemetlenségektől valóban szabadulhattunk volna, de sok mindentől nem. Azt például, hogy kötelezzük őket a klíma bekapcsolására nem hiszem, hogy papírra vetettük volna, mert álmomban sem gondoltam volna, ha valaki szóban megígéri, hogy kellemesen hűvös lesz a teremben akkor is, ha kint tombol a nyári hőség, s van is klíma az üzletben, nem fogják bekapcsolni azt. :-)
Mint ahogy azt sem írtuk volna le részletesen és nem ellenőríztük volna le, hogy hány kilógramm hús lesz feltálalva.
És mi van akkor, ha van szerződésünk, s ennek ellenére az esküvő előtt tíz nappal közli, hogy változtat a dolgokon. Elmentünk volna abba az irányba, hogy keresünk másik helyet, őt pedig feljelentjük szerződésszegésért? - Egyáltalán kinek, hol jelentem fel, s mit nyerek és mit veszítek vele?
Megbeszéltük egyébként elég részletesen a dolgokat szóban (öten!), feljegyezte az elhangzottakat mindkét fél, pl. hogy bőségtál lesz, s mégsem az lett. A lányomék "próbakóstolták" a bőségtálat, de a próbakóstoláson és az esküvőn nem ugyanaz volt feltálalva. A megbeszélésen kitértünk, hogy lesznek vegetáriánus vendégeink, amire a tulajdonos mondta, hogy nem lesz gond, hisz a bőségtálon ők is találnak majd olyat, amit ehetnek. Tehát még csak nem is gyanakodtunk! - Feljegyeztük a menü árát is, amit utána az ÁFA áremelésre hivatkozva megemeltek, de nem annyival, hanem többel. A sör ára is papírra került, az is, hogy házi bort és pálinkát bevihetünk. Aztán a 400-as sörből 680-as lett, házi italból pedig csak az egyiket vihettük be, s azt is korlátozott mennyiségben. - Egyébként mi már azzal az emberrel tárgyaltunk, aki a tulajdonos volt és az üzemeltető is egyben, s akinek az üzleti hozzáállása olyan volt, hogy a "hirtelen és tisztességtelen magas emelések" jellemezték. - Az idézetet csak azért tettem be, mert szerettem volna illusztrálni, hogy nem mi találtuk szembe magunkat először ezzel a magatartással, s szerintem nem is utoljára. - Igazából nem értem, hogyan maradhat még a vendéglátós szakmában ilyen hozzáállással valaki, s ronthatja el mások ünnepét, de nincs is sok ötletem arra nézve, hogy változás álljon be. - Nekünk a szerződéshez való ragaszkodás egyébként annyiban lett volna segítségünkre, hogy az illető akkor - szerintem - vérig sértődött volna, mondván, hogy nem bízunk benne, s így nem hajlandó velünk üzletelni. :-) - Az biztos, hogy legközelebb nem így csináljuk, de hogy hogyan, még nem tudjuk. :-)
Guba István üzente 15 éve
Kedves Magdolna!
Nem volt szerződés írva a menüről, a kiszolgálásról és az italárakról?
Ezt előre írásba kellett volna fektetni és akkor már tehet amit akar az üzlet vezetője, még ha tulajdonos váltás volt is. Szerintem ez másoknak is jó tanulságul szolgál.
Egyébként nagyon sajnálom, hogy az a nap nem úgy sikerült ahogyan elterveztétek.
[Törölt felhasználó] üzente 15 éve
Nekünk a lakodalmas helyszín kiválasztása nem sikerült jól. Illetve nem magával a helyszínnel volt a baj, sokkal inkább a tulajdonos(ok) hozzáállásával. A lakodalmas infoban olvastunk az illetőről egy cikket - sajnos, csak utólag -, melyben az étterem volt bérlője a következőkkel indokolta, hogy miért adja vissza a bérleti jogot: "A helyiség tulajdonosa váratlanul olyan magasra emelte a bérleti díjat, hogy azt a bérlõ tisztességes árképzéssel már nem tudja kitermelni." - No, hát ezzel a "tisztességes" árképzéssel volt leginkább a bajunk, amit a tulajdonos, miután ő lett az üzemeltető is, minden szívfájdalom nélkül érvényesített. És a "váratlansággal", mert a foglalásnál még azt ígérte, hogy 400 Ft-os korsónkénti sörre számíthatunk, ami alapján mi egy középkategóriájú helynek gondoltuk az éttermét, s ez alapján foglaltuk le, de fél évvel később, mire eljött a (esküvői) szezon, már 680-ért adta a sört, s ugyanennyiért a Koscher pálinkát is, amit a város elegánsabb éttermei is 50-60 %-kal olcsóbban mértek ugyanakkor. Hasonló volt a helyzet az üdítőkkel, az ásványvízzel is. Az étteremről később még a Nők Lapja fórumán is olvastunk, ami szintén elég jól lefedi a mi tapasztalatainkat, ezért idézem: "Konkrétan hiba nem volt az ételben, csak olyan jellegtelenre sikerült és nem volt valami nagy adag." Igen, a bőségesre ígért adagok nálunk is erősen szűkösek lettek. Annyira, hogy a bőségtálról le is maradt mindennemű rántott zöldség, sajt. Az, hogy a klímát nem kapcsolták be, hiába kértük, hogy az általunk vitt édes süteményeket felszolgálták rögtön az érkezéskor - vélhetően étvágycsökkentő gyanánt - már csak apróságok voltak a számtalan kellemetlenségben, amivel Gödöllőn a Császárkert Étterem tulajdonosai "megleptek" minket. - Csak erős idegzetűeknek ajánlom a helyet. Olyanoknak, akik merik azt mondani, ha hasonlókat tapasztalnak, hogy nem ezt az ígéretet kaptuk, ezért nem is fizetjük ki a számlát.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás